30 Ekim 2016 Pazar

FRESH'N SOFT ÜRÜNLERİ

Bugün sizlere genel olarak kullandığım Fresh'n Soft ürünlerinden bahsedicem. Makyaj temizleme pamuğu, kulak çubuğu, makyaj düzeltme çubuğu, makyaj temizleme mendilleri ve oje çıkarıcısını kullandım.  Memnun kaldığım da oldu kalmadığımda.


İlk olarak pamuklarından bahsetmek istiyorum. Pamuğun yumuşaklığı güzeldi ve temizleme ürünü dökünce herhangi bir parçalanma yada bölünme meydana gelmiyor. %100 pamuk ve kalın dokuluydu ayrıca dermatolojik olarakta test edilmiş.

Makyaj düzeltme çubuğunu ve kulak temizleme çubuğunuda sevdim.İkisi de %100 pamuktan üretilmiş. Makyaj düzeltme çubuğunun bir tarafı yassı diğer tarafı sivri olarak tasarlandığı için makyaj yaparken oluşan hataları rahatlıkla düzeltebiliyosunuz.




Şimdi de en sevdiğim ürünü olan makyaj temizleme mendillerine geçelim. Ürün iki çeşit mendilden oluşuyor. Biri pembe olan kuru ve hassas ciltler için diğeri mavi olan normal ve karma ciltler için. Ben ikisinide kullandım. Mavi olanı yazın cildimin daha az kuru olduğu dönemlerde kullandım. Pembeyi ise havalar kurumaya başlayınca kullanmaya başladım. Mavi bitti ama pembeyi hala kullanıyorum. Şimdi sırayla içeriklerinden bahsedicem:





Normal ve karma ciltler için olan içerisinde papatya özü bulunduruyor bu cildi rahatlatmayı sağlıyor,içerisindeki zeytinyağı ise cildi nemlendiriyor. Vitaminler ise kırışıklık olmasını engelliyor. . İçerisinde 25 adet mendil bulunuyor.





Pembe olan kuru ve hassas ciltler için olanı ise içerisindeki jojoba yağı ile cildin kurumasını önleyerek aloverayla cildin hassasiyetini gidermeye yardımcı oluyor. Bunda da 25 adet mendil bulunuyor.





Mendiller boyut olarakta  ideal çok küçük değiller ve bir tanesi ağır  makyaj yapmadıysanız yüzünüzdeki tüm ürünleri temizlemeye yetiyor. Ürünün ıslaklığı da gayet yerinde ve kolay kolay kurumuyor.





Şimdi de hiiç sevemediğim ürüne oje çıkarıcıya  geçelim. Asentonsuz oje çıkarıcının inanılmaz ağır bir kokusu varr benim koku hassasiyetim olmamasına rağmen gerçekten beni bile çok rahatsız etti. Ayrıca ojeleri çıkarmada da çok başarılı bulmadım.Simli ojeleri çıkarırken her parmak için pamuğa tekrar aseton dökmek zorunda kaldım.Bana göre uçuculuğu asetonsuz olmasına rağmen çok fazlaydı. Birdaha almayacağım ürünler arasında yerini aldı bile.
Umarım yazımı faydalı bulmuşsunuzdur elimden geldiğince detaylı bilgiler vermeye çalıştım:) Herkese iyi pazarlar diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder