25 Ekim 2016 Salı

LACTİON BURUN BANDI

Merhaba ballarım:) Sizlere bugün yine sevdiğim bir üründen bahsetmek istiyorum.Siyah noktalardan herkes kadar bende şikayetçiyim ve o görüntüden hiç hoşlanmıyorum. O yüzden düzenli olarak siyah nokta bandı kullanırım. Bu Laction marka siyah nokta bantlarından da çok memnunum.




İçerisinde 5 adet bant var ve her biri de kendi içeirisnde ayrı paketlenmiş halde bulunuyor.




Ben genelde duştan sonra uyguluyorum.Gözenekler açıldığı için daha güzel temizleniyor.Burnumun üzerini hafifçe suyla nemlendiriyorum bant daha iyi yapışsın diye. Daha sonra bandı yapıştırıp 15-20 dakika bekliyorum. Bandı kenarlardan ortaya doğru dikkatlice  çekiyorum.Kalan ürün kalıntılarını soğuk suyla temizleyip üzerine cildime uygun bir tonik uyguluyorum.




İçerisindeki karbon bileşimleri fazla sebum oluşmasını engelliyor ve absorbe etmeye yardımcı oluyor. Ayrıca dermatolojik olarakta test edilmiş. Ben ürünü severek kullanıyorum.


İndirimlerde de mutlaka yedeğini alıyorum :) Ürüne Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder