19 Ekim 2016 Çarşamba

İNANCAMSANAT

Nazar boncuklarının etkisine inanmayanınız yoktur herhalde.  İnanmayanlar varsa da şekil itibariyle sevmeyen yoktur diye düşünüyorum :) Ben nazara çok inandığım için nazar boncuklu aksesuarları da çok kullanıyorum. Geçenlerde Instagram da gezerken nazar boncuğunun güzelliğini cam sanatıyla birleştiren bir sayfa keşfettim. Ürünler tamamen el emeği. Ürünleri sipariş verirken kendi ölçünüzü veriyorsunuz. yani bileklik isterseniz bilek ölçünüzü mezura ile ölçerek istediğiniz genişlikte sipariş verebiliyorsunuz. Bileği benim gibi ince olanlar artık bileklik bileğime geniş geldi derdine son :) Sayfa sahibi bana özel olarak bir kolye ve bir bileklik yaptı. Kolyem bu şekilde iki renk nazar boncuğundan oluşuyor :)
Çift taraflı arkası ise lacivert iki adet nazar boncuğundan oluşuyor :)


 








Tabi ben kolyeyi de zaman zaman bileklik olarak kullanıyorum:) Buda bilekliğim :) İkisi de birbirinden güzel değil mi sizce de ? :)
Instagram hesabı @inancamsanat buradan farklı modellerede bakabilirsiniz :)
Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder