19 Ekim 2016 Çarşamba

FARMASİ ÇAY AĞACI ÖZLÜ EL VE VÜCUT LOSYONU

Farmasi markasının kremlerini çok çok seviyorum. Instagram hesabımdan beni takip edenler çok iyi bilirler :) Kremlerinden memnun kaldığım için  sipariş vereceğim aylarda yada indirim olduğunda toplu olarak krem alıyorum uzun zamanda onları kullanıyorum. İndirimlerde ilk işim krem ve pamuk almak olurdu. artık kremlerimin büyük çoğunluğunu Farmasiden alıyorum.



 


Bu kremde çok meşhur olan çay ağacı özlerini içeriyor. İçerik olarak diğer farmasi kremleri gibi kokusu da çam terebentinini andırıyor. Yapı olarak yoğun ama emilim hızı yüksek. Lekelerin giderilmesine ve cildi pürüzsüzleştirmeye yarar yazıyor arkasında lekeli bir bölgem yok o konuda bir şey diyemeyeceğim ellerimde kullandım sadece ama o pürüzsüzlük yumuşaklık hissini veriyor. Bir de Kremi ellerime sürdükten sonra ışıl ışıl ediyorlar  aşırı bir parlaklık veriyor cilde. Çay ağacının da bir çpk faydası olduğu için gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder