24 Ekim 2016 Pazartesi

ZİGAVUS ELİXİR ARGAN OİL

Uzun zamandır kullandığım Zigavusun Elixir Argan Oil saç bakım serumunu kullanıyorum. Üründen sizlere de bahsetmek istiyorum ama önce ürüne geçmeden size Argan yağının faydalarından bahsedeceğim.


argan yağı ile ilgili görsel sonucu


Argan Yağının Cilt İçin Faydaları

1- Kırışıklıkları azaltarak cildinizin sıklaşmasını sağlar.
2- Sivilce tedavisinde oldukça etkilidir.
3- Cildinizin yumuşamasına yardımcı olur.
4-Güneş(UHV zararlı ışınları), sigara, stres, çevre kirliliğinin olumsuz etkilerini ortadan kaldırarak hücrelerin yenilenmesini sağlayarak cildinizi canlandırır.
5- Ciltteki tahriş ve iltihaplanmayı azaltabilir.
6- Göz altı kırışıklıklarında etkilidir.
7- Hamilelik çatlaklarının önenmesinde faydalıdır.
8- Hem kuru hem de yağlı ciltler için kullanıma uygundur.
Argan Yağının Saç İçin Faydaları
1- Yıpranmış ve donuklaşmış saçlarda parlaklık sağlar.
2- Saç kırıklarının oluşmasını önler.
3- Saçları besler.


Ürün ; saç yüzeyini pürüzsüzleştirmek, saç kırıklarını onarmak ve saçı beslemeyi vaad ediyor bana göre vaatlerini de yerine getiriyor. Saçlarıma aşırı yumuşaklık ve parlak veriyor. Duştan sonra nemli saçlara uygulanıyor ve durulanmıyor. Bende her duştan sonra ihtiyacıma göre bir ya da iki pompa sıkarak saçlarıma yediriyorum. Saçlarınız hem kolay taranıyor hem de çok güzel kokuyor. Saç kremi kullanmayı sevmediğim için serumlar benim kurtarıcım oluyor. Bu ürün saçlarınıza bir de bakım yaparak bunu gerçekleştiriyor.


Bana göre ürün muadillerinden açık ara önde hem argan yağı hem de avakado yağı içeriyor ve etkisini saçlarınızda uzun süre hissediyorsunuz. Birkaç kişiden saçların ne kadar parlak ve yumuşak gibi övgüler aldım :) ve sırrımı hemen paylaştım tabiki :) Firma olarakta çok ilgililer ve size ellerinden geldiği kadar yardımcı oluyorlar. Ürünü sattım bitti değil geri dönüşler yaparak ürün hakkında görüşlerinizi soracak kadar da ince düşünceliler. Benim şimdiden en sevdiklerim arasına girdi bile :) Sizlerde mutlaka deneyin eminim çok seveceksiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder