19 Ekim 2016 Çarşamba

OTACI KOMPLEKS KERATİN ARGININ

Otacı firma olarak ta ürün içeriği olarak ta sevdiğim bir marka. Ürünlerini çok severek kullanmaya başlasam da memnun kalamıyorum. Geçenlerde kullandığım şampuanını sevmiştim ama bu saç bakım kompleksi saçlarım da aşırı dökülme yaptı. Markanın ilk kullandığım şampuanını da testerlarından denemiştim o da saçlarım da kepeklenme yapmıştı. Ürün sonrası  annemin bile fark ettiği şekilde bir dökülme oldu hemde😕 Ben biraz daha ısrarla kullandım ama sonra bırakmak zorunda kaldım. Ürün birçok zararlı maddeyi içermiyor hem de hayvanlar üzerinde test edilmemiş.

 

Sevmeyi çok isterdim çünkü beğendiğim firmalar arasında kendisi ama yorumlarım her zamanki gibi objektif 👍Saç derim çok hassas. Saçlarım kepeklenmeye ve dökülmeye çok meyilli o yüzden her ürünü kullanamıyorum maalesef 😕 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder