27 Ekim 2016 Perşembe

LANATUREL ROLL-ON

Bugün sizlere memnun kalmadığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Sürekli memnun kalınan ürünlerden bahsetmek olmaz değil mi :) Ben Adanada yaşıyorum.Adana yazını bilmiyorsanızda mutlaka duymuşsunuzdur ya da en azından bir caps görmüşsünüzdür :) O yüzden ter kokusu yaz aylarında başımızın belası oluyor. Ben yaz kış ter kokusu önleyici ürünler kullanırım o yüzden içeriği temiz ürünler kullanmaya dikkat ediyorum. Birsüre önce de gerçekten içeriği oldukça temiz Lanaturel markasının roll-onunu kullandım.


İçeriği çok temiz. Alüminyum,sentetik koku,renk verici kimyasal,koku verici kimyasal ve alkol içermiyor. Gerçekten gönül rahatlığıyla alerjik bünyelerin kullanacağı bir ürün. Ama Adana sıcakları için koku önlemesi gerçekten yetersiz kaldı. Başka bir şehirde yaşasam kullanabilirim ama bu şehirde yaşarken çok zor.. 50 derece sıcaklıkta ve nemin %100 e yaklaştığı şehirde pek kar etmedi :)

İçindekiler ise tamamen doğal. Zeytin yaprağı suyu, palmiye ağacı yağı gliserini, doğal mineral tuz,mısır şekeri sakızı, bitki ve çiçek suları içeriyor. Çok saf ve doğal içerikli bir ürün. 





Çok terlemeyen,emziren anneler, yazın kısa kışların uzun sürdüğü yerlerde yaşayan insanlar kullanırsa memnun kalacaklarından eminim. Şimdi lavanta ve gül kokularını içeren alternatif ürünlerde çıkmış. Almak isterseniz www.lanaturel.com adresinden ulaşabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder