23 Ekim 2016 Pazar

CUIQ BEAUTY EL BAKIM SETİ

Bugün sizlere el bakım rutinimden bahsetmek istiyorum. Tırnaklarıma daha önce kuaförde manikür yaptırmadım hiç hijyenik bulmuyorum. Kendi aletlerimi alıp yaptırmayıda düşünmedim çünkü tırnak etlerimden hiç şikayetçi olmadım. Kızlar olarak onlarca derdimiz varken birde arasına tırnak etlerini katmak istemedim :) Önceleri duştan çıktıktan sonra tırnak etlerimi geriye iter daha sonra da nemlendirici krem sürerdim. Birkaç defa tek kullanımlık manikür setlerinden aldım ama oda bir süre sonra mantıksız geldi ve ardından imdadıma Cuiq Beauty El Bakım Seti yetişti :) Ürünün içerisinde tırnak etlerini itici çubuk,peeling,bakım yağı ve krem bulunuyor.






İlk olarak ellerimi incir ve vanilya özlü peelingle ovuyorum. Ellerinizi ölü derilerden arındırırken aynı zamanda besliyor ve missler gibi kokuyor.İçeriğinde birçok yağ ve prebiyotik var. Yağların faydalarına kısaca değinmek istiyorum:

Avokado yağı: rahatlatıcı, iyileştirici
Zeytinyağı: besleyici, nemlendirici
Probiyotik Aktifler:Yararlı bakterilerle cildin üzerinde koruma kalkanı oluşturur 
Aynısafa çiçeği özü: Akne karşıtı, rahatlatıcı
Yeşil çay özü: Antioksidan, canlandırıcı
Papatya özü: Yatıştırıcı, iyileştirici
Ginseng özü: Yaşlanma karşıtı, yenileyici
Ihlamur özü: Yatıştırıcı, ferahlatıcı
Provitamin B5: Nemlendirici, iyileştirici, yenileyici
E vitamini: Antioksidan, yaşlanma karşıtı
Biotin (H Vitamini): Cilt bariyerini destekleyici, canlandırıcı



Daha sonra tırnak etlerime bakım yağından uyguluyorum. Herbirine çok az damlatarak masaj yaparak yediriyorum ve 10-15 dakika bekliyorum. Yağının içeriği de çok zengin aynı zamanda tırnaklara bakım da yapıyor. Bakım yağı

Probiyotik Aktifler
Badem Yağı
Portakal Yağı
Keratin
Susam Yağı
Argan Yağı
Zeytin Yağı
Kayısı Yağı
Vitamin E içeriyor.

Biraz bekledikten sonra çubuk yardımıyla dikkatlice tırnak etlerimi geriye itiyorum ve fazlalıklardan arındırıyorum. Tüm tırnaklara aynı işlemi uyguladıktan sonra son adıma sıra geliyor o da kremi tüm elimize güzelce yedirmek :)

Krem yaşlanma karşıtı ve aynı zamanda 

Probiyotik Aktifler: Yararlı probiyotik bakterilerle, cildinize doğal bir koruma kalkanı oluşturur.
Gliserin
Lizolesitin
Perilla Yağı
Pantenol
Vitamin E canlılık sağlar, hücre aktivitelerini destekler.
Allantoin içeriyor.

Ben bu seti severek kullanıyorum Tek kullanımlık ürün almaktansa bu seti alıp uzunca bir süre kullanmak daha mantıklı geliyor.


Şuan sitelerinde güncel satış fiyatı ise 79 TL. Hem internet sitelerinden hemde Instagram hesaplarında detaylı bilgi alabilirsiniz :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder