19 Ekim 2016 Çarşamba

WET'N WİLD COVER ALL

Wetn wild cover all paleti yorum yapabilecek kadar deneyimledim. İlk aldığımda Instagram hesabıma (@tugcenindiyari) attığım görselin altına beğenmediğini yazanlar olmuştu ve haklılarmış. Hiç ama hiç beğenmedim.



 


Yapısı çok sert homojen olarak ciltte dağılmıyor. Elinin ısısıyla dağılıyor diyenler olmuş ama demek ki bizim vücut ısılarımız birbirinden baya farklı 😂😂  Islak sünger,parmak, fırça neyle denersem deneyeyim olmadı. Cildim ile bir türlü bütünleşmedi. Kapatıcılığını da hiç sevmedim açıkçası. Bir tek highlights olan kısmını beğendim. Ama o ürünün yerini tutacak birçok başka ürün var elimde onları kullanıyorum. Kısacası son zamanlarda aldığım ve hiiiiiç memnun kalmadığım ürünler arasında zirveye oturdu. Almayın ve aldırmayın. İndirimde 10 TL olsa da paranıza yazık onun yerine gidip soğuk soğuk birşeyler için 😂😂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder