19 Ekim 2016 Çarşamba

KARŞILAŞTIRMALI RENKLİ EYELİNERLAR

Sizlere biraz da renkli likit eyelinerlardan bahsetmek istiyorum. Eyelinerlar makyajımızın vazgeçilmezleri oldu son zamanlarda. Tabi ki benimde öyle.. O yüzden birçok markanın ürününü aldım ve denedim. Renkler aksesuarlarımızda olduğu kadar artık makyajlarımızda da ön planda. Ben özellikle yazları siyahtan çok renkli eyeliner tercih ediyorum. Sizlere de bugün elimde bulunan renkli likit eyelinerlarından bahsetmek istiyorum.


Ürünleri soldan sağa olarak anlatacağım. Sıralama Şu şekilde:
-Sephora 05 Surfin USA
-Sephora 10 Love Song
-Farmasi Mavi Glitter Eyeliner
-Flormar 02 Psilocybin Blue
-Flormar 06 Pass The Peace!

Sephoranın ürünleri sim yapıda sürümü çok kolay ve gün içinde dağılmadan kalıyor.Yaz makyajları için çok uygun. Ürünlerin ikiside Waterproff ama çıkarırken zorlanmıyorsunuz.
Farmasininki ise glitter yapıda. O yüzden sürerken kurumadan tekrar üzerinden geçildiğinde alttaki tabakayıda siliyor. Kurumasını bekleyerek ikinci kat uygulanmalı.
Flormarınkiler ise glitter yapıda değil  eyeliner rengi sürüldüğünde net bir şekilde belli oluyor. Bunların da kalıcılığı güzel gün boyu yüzünüzde kalıyor.
Şimdi de toplu halde swachlara bakalım..



Flormar eyelinerların  swachları da bu şekilde



Şimdi mavi olan eyelinerlardan Farmasi ve Flormarın swachların bakalım



Gördüğünüz gibi Farmasi glitter yapıda Flormar değil.Farmasi glitter olduğu için altına uygulanan far belli oluyorken Flormarda olmuyor

Sephoraları da yakından inceleyelim..


Sephora aslında tam mavi değil turkuaza daha yakın rengi.Buda sim yapıda fakat Farmasi gibi tam glitter yapıda değil
Elimden geldiğince detaylı bir karşılaştırma yapmak istedim.Umarım faydalı bir yazı olmuştur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder