20 Ekim 2016 Perşembe

GECE BAKIM RUTİNİM

Herkese Merhabaaa :) Bugün dün akşam Instagramdan paylaştığım gece bakımı rutini yazımla sizlerleyim. Tabiki bu kış günleri için  rutinim yazın bu kadar şeyi yüzüme sürüp Adana'nın 50 derece sıcağında uyuyamam :) Eveeet gelelim ürünlere


Kuru ciltli olduğumdan kışın hep nemlendirici kremlerle geziyorum. Gece de yüzümü nemlendirerek uyuyup sabah yumuş yumuş bir ciltle uyanmak istediğim için krem sürmeden uyumuyorum.

İlk olarak kaşlarıma Moshos Garden markasının kaş ve kirpik serumunu uyguluyorum.


Ürün yağ olduğu için gözlerimi yakıyor bende bunu kaşlarıma uyguluyorum.Pamuklu çubuk yardımıyla kaşlarımın her yerine sürüyüroum.

Daha sonra Eeose markasının kaş ve kirpik serumunu kirpiklerime uyguluyorum.


Bu ürün şeffaf bir jel kıvamında olduğu için kirpiklerime sürünce gözümde hiçbir şekilde yanma olmuyor. Bu ürünüde pamuklu çubuk yardımıyla kirpiklerime sürüyorum.

Daha sonra yüzüm içn hangi nemlendirci kremi kullanıyorsam o zaman onu uyguluyorum.


Yüzüme dairesel hareketlerle yukarıdan aşağıya doğru masaj yaparak kremi yediriyorum.

Ondan sonra göz çevresi bakım kremini uyguluyorum


Göz kremini ilk defa düzenli bir şekilde kullanıyorum.Önceden bikaç defa kullanır sonra da unuturdum.Bu sefer bitene kadar kullanıcam.

Ayaklarımızı tabiki de ihmal etmiyoruz :) Bunları uyguladıktan sonra yatağa geçiyorum ve ayak kremimi sürüyorum.


Soğuk günlerde çorap giyiyorum hava yeterince soğumamışsa da kremi iyice yediriyorum. Sonra ellerimi peçete yada ıslak mendil ile silip kremden arındırıyorum.

Vee son olarakta sıra el kremi sürüp uyku moduna geçmeye geliyor:)


Elleride nemlendirdikten sonra mışıl mışıl bir uyku çekiyorumm :)

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Ürünlerin detaylı incelemesi ilerleyen zamanlarda olacak. Şuan ürünlerin detaylarına girmeden sadece rutin olarak kullandığım ürünleri yazdım.Sonuna kadar okuyanlara sonsuz teşekkürler :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder