26 Ekim 2016 Çarşamba

CLC CRISTALITY GÖZ KREMİ

Merhaba kızlar bugünkü yazım adından mucize ürün olarak bahsedilen CLC CRISTALITY  göz kremi hakkında olacak . Yaşlanma ile cilt elastikiyetini kaybeder, kaslar zayıflar ve göz çevresinde torbalar oluşur. Vaatleri ise göz atı torbalarını ve morlukları yok edecek derecede azaltmak , kırışıklıkların derinliğini azaltarak  yenilerinin oluşmasını engellemekmiş. Bunlar muhtemelen uzun vadedeki etkileridir. Bunlar hakkında birşey diyemem ama kısa vadeli etkisi gerçekten inanılmaz. Mucizevi anlık etkisinin nedeni ise içerisindeki kristaller sayesindeymiş. Sıvı cam olarak bilinen sodyum silikat ve kristal yapısı ile önem kazanan magnezyum silikat içeriği göz altındaki torbaların 90 saniyede yok olmasını sağlıyormuş.




İçindekiler: Aqua, Sodium Silicate, Magnesium Silicate, Acetyl Hexapeptide-8, Butylene Glycol, Acetyl Tetrapeptide-5, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, CI 77491, CI 19140.

Kullanımı:
Uygulama öncesi göz çevrenizin temiz ve tamamen kuru olmasına özen gösterin. Göz altınıza oldukça ince bir tabaka halinde ve küçük dokunuşlarla uygulayın. Kuruması için mimik yapmadan bekleyin. Ürün tamamen kuruduğunda etkisini gösterecektir.
Uygulamada dikkat edilmesi gerekenler:
  • Üzerine nemlendirici uygulamayın.
  • Öncesinde nemlendirici sürmüş iseniz tamamen emilmiş olduğundan emin olun, fazlasını peçete ile alın.
  • Sonrasında uygulayacağınız göz altı kapatıcısının yüksek su ve nem içeren bir ürün olmamasına özen gösterin ve  az miktarda uygulama yapın.

Ben ürünü annem üzerinde denedim ve gerçekten 90 saniye gibi kısa bir sürede oluşan etkiye inanamadım. Bir başkası dese inanmaz belki dalga bile geçerdim ama anneme bizzat kendim uyguladım ve sonuçlara da saniyeler içerisinde gözlerimle şahit oldum :) Bunu tabiki sizlerle de paylaşmak istiyorum :)


Sonuç sizce de harika değil mi :) Annemin aşırı derecede göz altı torbaları ve morluğu olmamasına rağmen ürün bu kadar başarılı bir sonuç verdi.Evet ürün biraz pahalı ama kesinlikle değer :) Sitelerinde birçok ünlülerin de yorumları mevcut onları da okuyabilirsiniz.Ürüne www.clcturkey.com adresinden ulaşıp sahip olabilirsiniz  ayrıca kargo ücretsiz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder