8 Kasım 2016 Salı

AVALON ORGANİCS BİOTİN B-COMPLEX

Sizlere bugün Avalon Organics Biotin B-Complex Therapy şampuandan bahsetmek istiyorum.Ürün öncelikle temiz içeriğiyle dikkat çekiyor. Bitkisel bir ürün ve hayvanlar üzerinde deney yapmıyor.

İçeriği ise B vitaminleri, biotin, niasin ve pantenol iyilestirici bilesenleri ile saçi ve saç derisini beslemek ve saça hacim ve parlaklık kazandırmak, saç derisi kan dolaşımını arttırmak ve saç foliküllerini canlandırmak için yapılmış.





 

Ürün saça uygulandığında çok fazla köpürme olmuyor ama kalıntısız şekilde temizliyor. Saçlarımı sertleştirdi gibi yorumlar almıştım ama benim saçımı aksine yumuşattı. Kalin telli bir saça sahip olduğum için serum krem vs kullanmazsam saçlarım kolay kolay yumuşak olmaz. Şampuan da şaşırdigim nokta bu oldu. 


Saçlarımda kepeklenme vs yapmadı tek eksi olarak saçlarımın yağlandırma hızını biraz arttırdı. Dökülmelerimi kısmende olsa azalttı. Ayrıca ürün çok bereketli. Gerçekten uzun bir süre kullandım.Fiyatı fazla gelebilir ama uzun bir süre kullandığınız için bu onu tölere ediyor.

Şampuanın vaatleri arasında saç tellerini kalınlaştırmak yazıyor ama bu konuda yorum yapamicam çünkü benim saçlarım zaten kalın telli. Ayrıca bu konuda da başarılı olacağını düşünmüyorum.

Özellikleri ve Faydaları :Bu saçlara hacim kazandıran şampuan hacim veren aloe ve jojoba, canlandırıcı etkili biberiye, cüce palmiye, yumuşatıcı ve güçlendirici etkili buğday proteini ile formüle edilmistir.

Saç tipi: Normal, cansız ve zayıf saçlar için kullanımı uygundur.
Ürüne İnstagram hesapları @doganecz olan sayfadan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder