9 Kasım 2016 Çarşamba

GARNİER SAF VE TEMİZ 3 Ü 1 ARADA

Bloğumun bugünkü konuğu Garnier Saf%Temiz 3 ü 1 arada peelingi. Ürün çok amaçlı hem maske hem pelling şeklinde kullanabiliyorsunuz. Ürün cildi derinlemesine temizliyor. Cildim kuru olmasına rağmen maske yada peeling uygulamasından sonra aşırı kuruma gibi bir sorun yaşamadım.



Peeling uygulaması ile ciltte tıkanmış gözenekleri açıyor. Maske ile de cildi matlaştırıyor ve dengeliyor. Üründen genel olarak çok memnun kaldım.Ayrıca ürün uzun bir süre gidiyor. Az bir miktarı tüm cilde yettiği için ürün uzun ömürlü.






Sizlere ayrıca güzel bir öneride de bulunmak istiyorum. Bacaklarınızda batık probleminiz varsa bu peeling çok işe yarıyor. Düzenli olarak her banyoda kullanırsanız sorunun yavaş yavaş azaldığını göreceksiniz. Ürün zaten çok miktarda olduğu için yüz ve vücutda rahatlıkla kullanılabilir.Şöyle de bir uyarı yapmak istiyorum. Cildiniz gözenklenmeye meyilli ise bu kadar büyük tanecikli peelingler yerine mikro tanecikli peelinler tercih ediniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder