9 Kasım 2016 Çarşamba

DALAN YOĞUN BAKIM KREMİ

Sizlere İnstagramda bahsettiğim bir üründen burada da bahsetmek istiyorum. Artık cildimin kuru olduğunu hepiniz biliyorsunuz :) O yüzden kış ve bahar aylarında sürekli nemlendirici krem kullanıyorum. Havaların çok soğuk olduğu cildimi ekstradan kurutan zamanlarda ise Dalan zeytinyağlı yoğun bakım kremini kullanıyorum.







Ürün diğer kremlere göre yapı olarak çok katı. Ama elinizin sıcaklığı ile birleşince eriyip gidiyor. Ürünü yüzüme değilde daha çok ellerime ve dirseklerime kullanıyorum. Çok kuruluk hissettiğim zamanlarda ise gece yatmadan ayaklarıma sürüp çorap giyerek uyuyorum. Ürünün emilimi yoğun olduğu için biraz zor. O yüzden kremi uyguladıktan sonra bir süre elinizi birşeylerle temas ettirmeyin ki kremi cildiniz iyice emsin. 

Ürün zeytinyağlı olduğu için onarma gücü çok yüksek ve mis gibi kokuyor. Eğer benim gibi cildiniz çok kuruysa bu kremden mutlaka ama mutlaka edinin. Tek olarak satış fiyatını bilmiyorum ben başka Dalan ürünleri ile set halinde almıştım. Kış aylarına da girmişken mutlaka şans verin derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder