20 Kasım 2016 Pazar

LOREAL TRIPLE ACTIVE DAY

Bugün blogta Loreal Triple Active yüz kreminden bahsedicem. Ürün nem açısından yeterli bir krem. kuru ciltlerde rahatlıkla kullanabilir. Gün içerisinde yenilemeye ihtiyaç bırakmayan bir krem.





Ürünün eksi yönü ise ciltte çabuk emilmemesi. Benim cildim kuru olmasına rağmen yine emilim hızı yüksek değildi. Yatmadan hemen önce değil de yarım saat önce uyguluyordum ki yastığa bulaşma yapmasın diye.






Gündüz kullanımda ise makyak yapmadan yarım saat kadar önce uyguluyordum ama ben yüz kremlerini genelde gece yatmadan uygularım ki sabaha kadar terleme gibi yollarla atılmayıp cilt tarafından rahatlıkla emilsin diye. 



 Ayrıca ürün E vitamini ve UV koruması içeriyor.Ürüne kozmetik satışı yapan  mağazalardan ulaşabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder