23 Ocak 2017 Pazartesi

BAK_KALTASARIM BROŞLARI

Yeni yazım ile karşınızdayım :) #kizkizaadana etkinliğimizin bana göre en kibar firması @bak_kaltasarim idi. Hepimizin beğendiği broş modelini ayrı ayrı paketleyerek gönderdiler. Ayrıca kargomuz elimize gelene kadar sürekli bilgilendirme yaparak ne kadar ilgili olduklarını da kanıtladılar :)

Yaptıkları ürünler porselenden ve bir tane beğenemeyeceğiniz kadar fazla model mevcut. Sayfaya baktıkça Aaa bu çok güzelmiş, bak bu da güzelmiş demekten kendinizi alamıyorsunuz :) Broş takmaya bayılan ve pembe aşığı biri olarak renk tercihimi pembeden yana kullandım :) Modelim ise daha önce kimselerde görmediğim rüzgar gülünden yana oldu :)






Broşları genellikle gömleklerimde,atkılarımda,çantamda kullanıyorum.Son zamanlarda da takı takmak yerinde broşları tercih ediyorum. Kıyafetinize farklı bir hava katarak marjinal bir görünüm yaratıyor. Bu broşuda seçerken kullanacağım yeri ve kombini gözümde canlandırarak istemiştim.O kombini de hemen sizlerle paylaşayım :)




Gömleklerin yaka birleşim kısımlarına takılan broşlara resmen bayılıyorum. Buraya uygun broş bulmak zor bana göre yada ben her broşu uygun görmüyorum bilmiyorum ama bu broş resmen buraya takmak için yapılmış ve cuk diye oturdu :)

Sizlere broşla ilgili bir konuya daha değinmek istiyorum. Çok fazla broş takan biri olarak iğne batmaları büyük sorun.Kendiliğinden açılan klipsler ve birden batan iğneler için çok güzel bir sistem geliştirmişler. Şuan tarif edemicem ama broşu taktıktan sonra iğnenin çıkıp size batma olanağı sıfır bile değil :) Bu da gönlümü cezbeden ve benim için önemli olan ayrı bir konuydu :)
Instagram hesapları @bak_kaltarasim da detaylı bilgi alıp modellere bakabilirsiniz. Ama şimdiden uyarayım sayfayı incelemek  baya zamnınızı alabilir bakmakla bitmeyecek kadar çok seçenek ve renk çeşidi mevcut :) Ayrıca etkinliğimize destek olup başından sonuna kadar her türlü aşamayla ilgilendikleri içinde ayrıca teşekkür ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder