19 Ocak 2017 Perşembe

ATELİER REBUL YOĞUN NEMLENDİRİCİ GECE BAKIM KREMİ

Merhaba :) Artık #kizkizaadana etkinliğimizin ürünlerini incelemeye başlayalım dedim :) Kuru ciltli olunca tabiki ilk önce yüz kreminden başladım :)





Krem @atelierrebul markasının yoğun bakımlı gece kremi. Aslında yoğun bakım deyince katı kremler emilmesi güç yapıda ürünler aklımıza geliyor ama bu krem bütün tabularınızı yıkacak cinsten neredeyse su kıvamında bir yapıda :)





Rengi açık sarı gece kremlerinin genelde renkleri farklı oluyor ama bu cıvıklığı aklıma ilk krem bozuk mu? sorusunu getirdi ama hiçbir sorun yoktu. İlk tereddütlü kullandım ama kullandıkça sorun yaşamadığım için formunun o şekilde olduğunu anladım.

Eğer banyodan çıkınca gerim gerim gerilen, gün içerisinde 2-3 defa yüz kreminizi yenilemenizi gerektirecek derecede kuru ciltli iseniz maalesef bu size göre bir krem değil :( Ben tam da tarif ettiğim şekilde cilt tipine sahip biri olduğum için bana nemi hiç ama hiç yeterli gelmedi.





Cildiniz karma yada yağlı ise rahatlıkla kullanabilirsiniz çünkü losyon kıvamında olduğu için ciltte yağlı bir his bırakmıyor ve inanılmaz hızlı bir sekilde emiliyor.

Diğer ürünlerini kullanıp memnun kalan arkadaşlarım da var ama bu kremin yoğun nemlendirici şeklindeki vaadi bana yeterli gelmedi :) Yine de etkinliğimize katıldıkları için firmaya çoook teşekkür ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder